مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 19:202018-08-15پزشكي

عمده مشکل بهداشت و درمان خوزستان دخالت سیاسیون در تصمیمات فنی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مشکلاتی که در حوزه کار این دانشگاه وجود دارد، گفت: عمده ترین مشکلات ما، دخالت سیاسیون در تصمیمات فنی است که متأسفانه موجب ایجاد هزینه های خارج از نرم و کاهش بهره وری و خدمات دیگر می شود.

- عمده مشکل بهداشت و درمان خوزستان دخالت "سیاسیون" در تصمیمات فنی است رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مشکلاتی که در حوزه کار این دانشگاه وجود دارد، گفت: عمده ترین مشکلات ما، دخالت سیاسیون در تصمیمات فنی است که متأسفانه موجب ایجاد هزینه های خارج از نرم و کاهش بهره وری و خدمات دیگر می شود.

اگر سیاسیون بخواهند به این روش ادامه دهند قطعا کار ارائه خدمات مورد نظر کارشناسان فنی مختل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج نظری در نشست خبری که امروز (24 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به پروژه احداث بیمارستان 2 هزار تخت خوابی اهواز اظهار کرد: پیش از این مقرر شده بود که یک بیمارستان 2 هزار تخت خوابی در اهواز احداث شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که این بیمارستان با یک هزار تخت خوابی احداث شود.

دلیل تغییر در پروژه بیمارستان 2 هزار تخت خوابی اهواز رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: تصمیم قبلی بر اساس مجموع کمبودهای تخت بیمارستانی در اهواز اتخاذ شده بود که شاید تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکل بهداشت و درمان خوزستان دخالت سیاسیون در تصمیمات فنی است

عمده مشکل بهداشت و درمان خوزستان دخالت سیاسیون در تصمیمات فنی است