مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 19:102018-08-15پزشكي

طلب 60 میلیاردی علوم پزشکی سمنان از بیمه ها


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از طلب بیش از 60 میلیارد تومانی این دانشگاه از بیمه های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر نوید دانایی در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان با بیان اینکه عمده خرید خدمت ما از سوی سه بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح انجام می شود اظهار کرد: این طلب مربوط به پایان سال 96 است و طبیعتا سه ماهه اول سال نیز رقمی به این طلب افزوده شده است.

وی با بیان اینمه 11 ماه طلب از بیمه ها داریم تصریح کرد: بیمه ها بدهی خود تا شهریور سال 96 را پرداخت کردند و در حال حاضر حدود 11 ماه طلب از این صندوق بیمه ها وجود دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به گستردگی بیمه تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: 70 درصد مطالبه علوم دانشگاهی مربوط به تامین اجتماعی استان است که انتظار می رود با تسریع در پرداخت ها به ارتقاء کمی و کیفی خدمات کمک کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی صندوق های بیمه برای تسریع در پرداخت بدهی ها گفت: قرار است با اجرای یک طرح که مقرر شده از هفته آینده شروع شود 60 درصد مطالبات در پایان هرماه و به صورت روزآمد پرداخت شود.

در صورت تحقق این مهم و پرداخت مطالبات دانشگاه در دو بخش دارویی و درمانی بستر برای ارائه خدمات بهتر در مراکز وابسته به علوم پزشکی استان سمنان بیش از پیش فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 60 میلیاردی علوم پزشکی سمنان از بیمه ها

طلب 60 میلیاردی علوم پزشکی سمنان از بیمه ها