مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 18:312018-08-15سياسي

برومند در حاشیه جلسه شورای عتف خبر داد تعیین تکلیف 24 طرح کلان ملی


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: در جلسه کمیسیون های دائمی شورای عتف برای اجرای 24 طرح کلان ملی برنامه اجرایی تنظیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف امروز با حضور وزیر علوم برگزار شد.

مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه شرح خدمات و برنامه زمانبندی پروژه ها مشخص شد و ساختار کمیته های تخصصی نیز منسجم تر شد به این صورت که مأموریت کمیسیون هماهنگی به فرایند فناوری نوآوری تغییر یافت و کمیسیون های فرهنگ و تمدن و علوم انسانی اجتماعی و همچنین دو کمیسیون حقوق قضایی و اقتصادی به دو کمیسیون تبدیل شد.

برومند اضافه کرد: همچنین برنامه پژوهش و فناوری هم مطرح شد که به این نتیجه رسیدیم این برنامه نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد.

وی در مورد تعیین تکلیف طرح های کلان ملی گفت: 24 طرح کلان ملی باید اجرا شود که برنامه اجرایی همان شرح خدمات و هزینه اجرای فاز یک این طرح ها مشخص شد.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: پروژه ها بیشتر از بودجه های عتف استفاده می کردند ولی بخش بیشتری از بودجه ها را دستگاه ها باید بیاورند.

بودجه عتف 6 میلیارد تومان بوده است ولی عمده بودجه را دستگاه ها می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برومند در حاشیه جلسه شورای عتف خبر داد تعیین تکلیف 24 طرح کلان ملی

برومند در حاشیه جلسه شورای عتف خبر داد تعیین تکلیف 24 طرح کلان ملی