مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 16:452018-08-15سياسي

ضرورت تقویت ارتباط بیشتر مسئولان اقتصادی با دانشگاه ها برای رفع مشکلات جامعه


رییس دانشگاه تهران تقویت ارتباط بیشتر مسئولان اقتصادی با دانشگاه ها را بهترین راهکار برون رفت از مشکلات فعلی دانست و گفت: باید از تجارب و دانش دانشگاه ها برای رفع چالش ها استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در نشست هم اندیشی رؤسای دانشگاه های سطح یک با معاون اول رییس جمهور بر تقویت تعامل دستگاه ها با یکدیگر و استفاده از تجارب دانشگاهی برای حل و فصل موضوعات پیش رو تاکید کرد و همکاری بیشتر دستگاه های حاکمیتی را با نهادهای علمی خواستار شد.

وی در ادامه ارائه راهکار از سوی دانشگاه ها را منوط به در اختیار داشتن اطلاعات دقیق از مسائل و مشکلات پیش روی دولت دانست و گفت: در صورت ارتباط بیشتر مسئولان اقتصادی با دانشگاهیان می توان برای برون رفت از مسائل موجود به راه حل های اجرایی رسید.

در ادامه این جلسه، دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با تأکید بر ضرورت ایجاد ساز و کارهای لازم برای ارتباط وثیق و نظام مند میان دولت با نخبگان و مردم، گفت: رسالت امروز همه مسئولان اجرایی، دانشگاهیان و نخبگان و مردم همراهی و همکاری برای عبور موفق کشور از شرایط خطیر کنونی است.

وی افزود: امروز مردم و به ویژه نسل جوان نسبت به آینده نگرانی هایی دارند و تلاش ما باید بر محوریت رفع نگرانی مردم و ایجاد امید و نشاط در جامعه متمرکز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت ارتباط بیشتر مسئولان اقتصادی با دانشگاه ها برای رفع مشکلات جامعه

ضرورت تقویت ارتباط بیشتر مسئولان اقتصادی با دانشگاه ها برای رفع مشکلات جامعه