مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 14:202018-08-15اقتصادي

محور اصلی جلسات اقتصاد مقاومتی حل مشکل واحدهای تولیدی است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان این که محور جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی حل مشکلات واحدهای تولیدی است گفت: از ابتدای امسال تاکنون 17 جلسه اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

- رحمت الله قیصوری با حضور در ایسنا، اظهار کرد: فلسفه تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به رونق اشتغال و پویایی تولید است و خوشبختانه در استان ایلام در این زمینه گام های بلندی برداشته شده است .

وی با تاکید براینکه فعالیت های مثبت این ستاد و تلاش های دولت تدبیر و امید رشد منفی اقتصاد در کشور را مثبت کرد، گفت: در سال 1395 ، 11 جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد که این تعداد جلسه در سال 1396 به 32 جلسه رسید که 23 جلسه در 5 ماهه ی دوم این سال برگزار شد .

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان اینکه محور جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی حل مشکلات واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: از ابتدای امسال 17 جلسه با بیش از 100 مصوبه برگزار شده و مزیت این جلسات این است که نقطه نظرات کارشناسی حاصل از جلسات کارشنان، به جلسه آورده می شود و حضور متولیان واحدهای تولیدی مشکل دار در این جلسات بسیار مهم است .

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام ادامه داد: خوشبختانه بر اساس ارزیابی 1 ماه گذشته ی وزارت کشور استان ایلام در زمینه اقتصاد مقاومتی از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اصلی جلسات اقتصاد مقاومتی حل مشکل واحدهای تولیدی است

محور اصلی جلسات اقتصاد مقاومتی حل مشکل واحدهای تولیدی است