مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 14:112018-08-15اقتصادي

تهران ششمین شهر پُراسترس جهان شد/ خدمات روان نیاز فوری خبرنگاران


یک مسؤل بخش نوروسایکوتراپی کشور با تشریح اینکه براساس شاخص های جهانی در جدیدترین آمارها، تهران ششمین شهر پراسترس جهان گزارش شده است، گفت: استرس آنقدر اهمیت دارد که از 95درصد عوامل بیماری ها استرس از مهمترین عوامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پویا پاک نژاد با اشاره به اینکه براساس مطالعات داخلی در حوزه روانشناسی؛ 87 درصد مردم تهران تجربه یک استرس حاد را در طول سال داشته اند، گفت: براساس شاخص های جهانی در جدیدترین آمارها، تهران ششمین شهر پراسترس جهان گزارش شده است.

وی گفت: در آمریکا هر نوع استرسی تعریف می شود زیان های اقتصادی را نیز بررسی می کنند، ولی در ایران چنین برآورد علمی نمی شود، ولی مشخص است ایران از نظر استرس هزینه ها و زیان های زیادی متقبل می شودمسؤل بخش نوروسایکوتراپی یک کلینیک درد تصریح کرد: استرس آنقدر اهمیت دارد که از 95 درصد عوامل بیماری ها استرس از مهمترین عوامل است.

خدمات روان نیاز فوری خبرنگارانهمچنین صالح رمضانی خورشید دوست ــ مدیر یک کلینیک چند تخصصی درد نیز با اشاره به ارائه بسته خدمات نوروسایکوتراپی که می توان در اختیار مشاغل پر استرس قرار گیرد، عنوان کرد: مثلاً می توان این خدمات را در اختیار مشاغلی همچون خبرنگاران قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران ششمین شهر پُراسترس جهان شد/ خدمات روان نیاز فوری خبرنگاران

تهران ششمین شهر پُراسترس جهان شد/ خدمات روان نیاز فوری خبرنگاران