مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 12:202018-08-15بين الملل

ایجاد جریان های عربی-یهودی در اسراییل، راهکار عباس برای مقابله با قانون کشور یهود


یک منبع مطلع اعلام کرد که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از ابتکار جدید برای ایجاد یک جریان عربی- یهودی در اسراییل به منظور پایان دادن به اشغال و حل و فصل اختلافات استقبال کرده است.

- ایجاد جریان های عربی-یهودی در اسراییل، راهکار عباس برای مقابله با قانون "کشور یهود" یک منبع مطلع اعلام کرد که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از ابتکار جدید برای ایجاد یک جریان عربی- یهودی در اسراییل به منظور پایان دادن به اشغال و حل و فصل اختلافات استقبال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع مطلع فلسطینی، در گفت وگو با روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی اظهار داشت که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از ابتکار جدید برای ایجاد یک جریان عربی- یهودی در اسراییل به منظور پایان دادن به اشغال و حل و فصل اختلافات بر اساس اصول تشکیل دو کشور و دستیابی به حقوق برابر برای شهروندان عرب زبان در اسراییل استقبال کرده است.

این منبع گفت که وی در دیدار محمود عباس با تعدادی از فعالان فلسطینی صبح روز تظاهرات در محکومیت قانون کشور یهود در رام الله حضور داشته و قرار است در این زمینه نشست های دیگری نیز برگزار شود.

این منبع افزود: در این دیدار محمود عباس ضمن استقبال از ایجاد یک جریان عربی-یهودی بر لزوم هماهنگی میان فلسطینیان و جریان های همسو در پارلمان رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جریان های عربی-یهودی در اسراییل، راهکار عباس برای مقابله با قانون کشور یهود

ایجاد جریان های عربی-یهودی در اسراییل، راهکار عباس برای مقابله با قانون کشور یهود