مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 10:112018-08-15سياسي

شیوه نامه دور سوم رتبه بندی خبرگزاری ها منتشر شد+ شاخص بندی


اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، شیوه نامه سومین رتبه بندی خبرگزاری ها را منتشر کرد.

- شیوه نامه دور سوم رتبه بندی خبرگزاری ها منتشر شد+ شاخص بندی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، شیوه نامه سومین رتبه بندی خبرگزاری ها را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، وجود تعداد قابل توجه خبرگزاری ها در کشور و تفاوت عملکرد و ماموریت آن ها از جمله در میزان تولید خبر، گستره فعالیت، زبان، سرعت در تولید و انتشار اخبار، تعداد دفاتر و نمایندگی های خبری در داخل و خارج از کشور، میزان بهره مندی از فناوری های جدید رسانه ای، رعایت اصول حرفه ای و ده ها شاخص دیگر، ایجاب می کند که ارزیابی دقیقی از فعالیت های حرفه ای آنان صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش، دستورالعمل زیر با هدف پایش برخط، ارتقاء جایگاه حرفه ای خبرگزاری ها و برقراری عدالت رسانه ای، تنظیم شده است.

اولین پیش نویس این دستورالعمل سال 93 توسط تعدادی از روزنامه نگاران مطلع و مدیران خبرگزاری ها و با کمک کارشناسان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی تهیه شد و سپس در اختیار مدیران خبرگزاری ها و جمعی از اهالی رسانه قرار گرفت تا پیشنهاد ها و نظرات اصلاحی و تکمیلی خود را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه دور سوم رتبه بندی خبرگزاری ها منتشر شد+ شاخص بندی

شیوه نامه دور سوم رتبه بندی خبرگزاری ها منتشر شد+ شاخص بندی