مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 10:112018-08-15سياسي

«تاریخی» دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد


«حسین تاریخی» طی حکمی از سوی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان دبیرکل این اتحادیه منصوب شد.

- حسین تاریخی طی حکمی از سوی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان دبیرکل این اتحادیه منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، طی حکمی حسین تاریخی را به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مدت 2 سال منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آمده است: اکنون که به برکت انفاس قدسیه امام راحل عظیم الشأن(ره) و ارواح طیبه شهدای دانش آموز و با عنایت رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)، این نهاد اصیل و انقلابی، وارد چهلمین سال فعالیت تشکیلاتی خود خواهد شد، انتظار می رود با پیشرو قراردادن منویات ولی امرمان در خصوص انجمن های اسلامی دانش آموزان و فضای عمومی نظام تعلیم و تربیت از یک سو و اسناد پشتیبان، راهبردها و سیاست های شفافی که به فضل الهی طی سال های گذشته تدوین و اعتباربخشی شده است از سوی دیگر، زمینه دستیابی به اهداف تشکل را فراهم نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاریخی» دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد

«تاریخی» دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد