مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 08:002018-08-15بين الملل

مون جائه این: صلح دو کره، راهی به سوی آزادی راستین است


رییس جمهوری کره جنوبی امروز (چهارشنبه) در خطابه مراسم سالگرد استقلال شبه جزیره کره به مساله صلح بین دو کره اشاره کرد و خواستار همکاری در زمینه اقتصادی، - مون جائه این: صلح دو کره، راهی به سوی "آزادی راستین" است رییس جمهوری کره جنوبی امروز (چهارشنبه) در خطابه مراسم سالگرد استقلال شبه جزیره کره به مساله صلح بین دو کره اشاره کرد و خواستار همکاری در زمینه اقتصادی، احداث راه آهن و همکاری در حوزه انرژی با کره شمالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مون جائه این، رییس جمهوری کره جنوبی در جریان این سخنرانی بار دیگر بر تعهداتش در پایان دادن به اختلافات دو کره تاکید کرد و گفت: آزادی واقعی و راستین را می توان زمانی به دست آورد که دو کشور صلحی بادوام و جامعه اقتصادی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ما باید بر چنین اختلافی برای حیات و توسعه خود غلبه کنیم.

اگرچه به دست آوردن اتحاد مجدد سیاسی ممکن است زمان زیادی ببرد اما برقراری صلح بین دو کره، رفت و آمد آزادانه و تشکیل جامعه اقتصادی برای ما یک آزادی راستین است.

رییس جمهوری کره جنوبی به دیدار میان کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی و دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در سنگاپور اشاره کرد و ادامه داد: این نشست به صورت موفقیت آمیزی در مسیر صلح و شکوفایی کره شمالی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مون جائه این: صلح دو کره، راهی به سوی آزادی راستین است

مون جائه این: صلح دو کره، راهی به سوی آزادی راستین است