مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 18:402018-08-14دانش

تلاش وزارت علوم برای رفع مشکلات پذیرش دانشجویان خارجی


دکتر غلامی با اشاره به اینکه وزارت علوم در حال تلاش برای رفع مشکلات پذیرش دانشجویان خارجی است، گفت: ما برای جذب بیشتر دانشجویان خارجی، باید شرایط دانشگاه های مان را به گونه فراهم کنیم تا قابل رقابت با دانشگاه های خارجی باشد.

- وی در خصوص رفت و آمد نخبگان علمی افزود: در سال 96 بیش از 2300 رفت و آمد به منظور شرکت در نشست های علمی و انجام پروژه های تحقیقاتی در کشور داشتیم که بخش قابل توجهی از این تعداد را نخبگان علمی کشورمان شامل می شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی تصریح کرد: هم افزایی روابط عمومی ها و مراکز اطلاع رسانی اقدام بسیار خوبی است و می تواند به پیشبرد و ارتقای عملکردها و فعالیت های دولت و دستگاه های اجرایی و بازتاب دقیق دستاوردها و خدمات آنها برای مردم کمک نماید.

دکتر غلامی دراین نشست که بعدازظهر امروزسه شنبه در سالن شهدای جهادعلمی وزارت علوم برگزار شد، اظهار داشت: وزارت علوم خانه تمام مجموعه ها، دستگاه ها و نهادهایی است که روزی مدیران و کارکنان آنها مقطعی از دوران تحصیل خود را در دانشگاه ها طی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت علوم برای رفع مشکلات پذیرش دانشجویان خارجی

تلاش وزارت علوم برای رفع مشکلات پذیرش دانشجویان خارجی