مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 16:212018-08-14اقتصادي

اعتبار 60 میلیاردی آستان قدس برای کمک به خرید جهیزیه زوج های جوان نیازمند


معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اختصاص اعتبار 600 میلیارد ریالی کمک هزینه خرید جهیزیه ویژه زوج های جوان محروم سراسر کشور به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) خبر داد.

- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اختصاص اعتبار 600 میلیارد ریالی کمک هزینه خرید جهیزیه ویژه زوج های جوان محروم سراسر کشور به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه طرح اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه با دستور تولیتآستان قدس رضوی و به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در سراسر کشور اجرا می شود، گفت: با اجرای این طرح در استان های کشور، 600 میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد به 20 هزار زوج جوان نیازمند اعطا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه تازه عروس و داماد های محروم و نیازمندی است که برای شروع زندگی مشترک و تأمین جهیزیه مشکل دارند، ادامه داد: در این طرح زوجین نیازمند می توانند به سلیقه خود اجناس مورد نیازشان را از میان کالا های ایرانی خریداری کنند، تا ضمن تأمین وسایل مورد نیاز برای آغاز یک زندگی مشترک، از تولید ملی و تولیدکننده ایرانی نیز در راستای تحقق شعار سال حمایت به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 60 میلیاردی آستان قدس برای کمک به خرید جهیزیه زوج های جوان نیازمند

اعتبار 60 میلیاردی آستان قدس برای کمک به خرید جهیزیه زوج های جوان نیازمند