مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 15:352018-08-14سياسي

اهداف و وظایف «سازمان فرهنگی اکو» از زبان رییس این سازمان


رییس موسسه فرهنگی اکو با اشاره به ظرفیت دیپلماسی عمومی و اهمیت استفاده از این ظرفیت، گفت: این دیپلماسی تاثیر عمده ای بر ایجاد صلح جهانی دارد.

- اهداف و وظایف سازمان فرهنگی اکو از زبان رییس این سازمان رییس موسسه فرهنگی اکو با اشاره به ظرفیت دیپلماسی عمومی و اهمیت استفاده از این ظرفیت، گفت: این دیپلماسی تاثیر عمده ای بر ایجاد صلح جهانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی مظاهری در یک نشست مطبوعاتی با اشاره به اهداف تاسیس سازمان فرهنگی اکو و وظایفی که این سازمان در حوزه های فرهنگی، پژوهشی، هنری و .

بر عهده دارد، تصریح کرد: اکو در دوره جدید فعالیت خود چندین موضوع مهم را در دستور کار قرار داده از جمله اینکه تلاش دارد با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، اتحادیه خبرنگاران منطقه اکو را تاسیس کند و در این راستا معاونت مطبوعاتی قول همکاری و مساعد داده است.

وی با بیان اینکه در همین چارچوب چندی پیش تفاهمنامه ای بین وزارت ارشاد و سازمان اکو جهت انجام فعالیت های مشترک منعقد شد، در بخش دیگری از صحبت های خود به تاسیس فراکسیون فرهنگی اکو در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، فراکسیون اکو با هدف پیشبرد گفتمان فرهنگی این سازمان ایجاد شد و ما از کشورهای عضو این سازمان درخواست کرده ایم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف و وظایف «سازمان فرهنگی اکو» از زبان رییس این سازمان

اهداف و وظایف «سازمان فرهنگی اکو» از زبان رییس این سازمان