مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 14:362018-08-14اقتصادي

برند معروف کره ای بیش از 60 هزار قطعه کالا احتکار کرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: تعزیرات استان تهران در بازدید از انبار یکی از این برندها با بیش از 60 هزار قطعه کالای انبارشده مواجه شده درحالی که ماه هاست کالاهایش را در نمایندگی های زیرپوشش خود عرضه نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  تهران، محمد امامی امین روز سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان تهران در گفت و گو با خبرنگاران بابیان اینکه برخی واردکنندگان ازجمله دو برند تجاری معروف کره ای بازار لوازم خانگی به محض بحرانی شدن شرایط کشور سیاست انقباضی در پیش می گیرند افزود: اینکه شرکت های تولیدکننده و واردکننده در شرایط اضطراری صرفاً منافع خود را در نظر بگیرند قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: تعزیرات استان تهران در بازدید از انبار یکی از این برندها با بیش از 60 هزار قطعه کالای انبارشده مواجه شده درحالی که ماه هاست کالاهایش را در نمایندگی های زیرپوشش خود عرضه نکرده است.

این مسئول تصریح کرد: برندهای کره ای بیش از 20 سال است در بازار ما فربه می شوند و بخش مهمی از گردش مالی را در ایران دارند اما همیشه زودتر از سایر برندها به استقبال تحریم می روند و نیاز است با کمک وزارت امور خارجه خط مشی در این بخش تدبیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند معروف کره ای بیش از 60 هزار قطعه کالا احتکار کرد

برند معروف کره ای بیش از 60 هزار قطعه کالا احتکار کرد