مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 14:202018-08-14فرهنگي

معرفی مدیر اجرایی و مسئولان کمیته های جشنواره قصه گویی


رییس بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احکام جداگانه ای مسئولان کمیته های این رویداد را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، محمدرضا زمردیان در این احکام، مجید توکلی، کارگردان سینما و از فعالان اجرایی جشنواره های فرهنگی و هنری را به عنوان مدیر اجرایی و مسئول برگزاری مراسم پایانی جشنواره قصه گویی و حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان مسئول کمیته بین الملل منصوب کرد.

همچنین صدیقه حسن زاده مدیرکل آفرینش های فرهنگی کانون به عنوان مسئول کمیته استان ها و جشنواره های منطقه ای و الهام دارابی برگزیده چند دوره جشنواره بین المللی قصه گویی به عنوان مسئول دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

بر اساس دیگر احکام صادرشده، مرتضی نائمه به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و جلب حمایت های مالی و سیدمحمدحسین هاشمی، از فعالان رسانه ای به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی جشنواره بیست و یکم قصه گویی منصوب شدند.

پیش تر هم رییس بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سروش صحت را به عنوان دبیر هنری این رویداد معرفی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدیر اجرایی و مسئولان کمیته های جشنواره قصه گویی

معرفی مدیر اجرایی و مسئولان کمیته های جشنواره قصه گویی