مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 14:102018-08-14فرهنگي

40 کنسرت و اجرای صحنه ای در 40 روز برای نشاط آفرینی


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در 40 روز اخیر بیش از 40 برنامه موسیقی و صحنه ای در مازندران اجرا شد.

- محمود شالویی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که 40 برنامه موسیقی و صحنه ای در این استان در شهرهای متعددی اجرا شد، اظهار کرد: کنسرت ها در اغلب شهرهای استان به تناسب ظرفیت و استقبال مخاطبان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: اجرای کنسرت در مازندران باید با برنامه های مناسب تر به سویی رفته که با اصالت های فرهنگی ما تناسب داشته باشد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: توجه به آداب و آیین سنن بومی در جشنواره های مختلف، استفاده از فرآورده های بومی و فرهنگی در حوزه شعر، ادب و موسیقی فارسی و ورود به برنامه های هنری مانند فیلم، تئاتر باید مد نظر قرار گیرد.

شالویی در ادامه گفت: از نکات مهم دیگری که باید مورد توجه باشد، ایجاد یک جو روانی سالم و آرام است، باید از هرگونه تلاطم و حواشی پرهیز کرد.

وی با بیان این که جشنواره های لیلم و البرزنشینان با گستره بسیاری در استان، از جمله مواردی بود که در زمینه نشاط آفرینی برگزار شد، تصریح کرد: برای ایجاد نشاط اجتماعی به چند برنامه محدود و محصور نباید توجه داشت؛ بلکه باید برنامه های متعدد و متنوعی را در دستور کار قرار داد؛ نشاط اجتماعی باید مفهومی و معنوی باشد و همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 کنسرت و اجرای صحنه ای در 40 روز برای نشاط آفرینی

40 کنسرت و اجرای صحنه ای در 40 روز برای نشاط آفرینی