مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:352018-08-14پزشكي

رفع ابهامات نظام ارجاع در دستورالعمل سال 97


مدیرکل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت ایران جایگاه والای نظام سلامت کشور را در گرو گسترش خدمات سطح یک و برنامه ریزی هرچه دقیق تر وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر در اجرای طرح های مربوطه دانست.

- مدیرکل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت ایران مطرح کرد رفع ابهامات نظام ارجاع در دستورالعمل سال 97 مدیرکل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت ایران جایگاه والای نظام سلامت کشور را در گرو گسترش خدمات سطح یک و برنامه ریزی هرچه دقیق تر وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر در اجرای طرح های مربوطه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا میرزایی در گردهمایی سازمان بیمه سلامت ایران و معاونت بهداشت وزارت در برنامه پزشک خانواده روستایی در کلانشهر تبریز، هدف از برگزاری این همایش را همکاری تنگاتنگ مدیران کشوری با ادارات کل بیمه های سلامت استان ها دانست.

میرزایی، دستیابی به جایگاه والای نظام سلامت کشور را در گرو گسترش خدمات سطح یک و برنامه ریزی هرچه دقیق تر وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر در اجرای طرح های مربوطه دانست.

وی اذعان کرد: امروز در جایگاهی قرار داریم که به قوت می توانیم بگوییم بعد از گذشت یک دهه توانسته ایم به پرونده سلامت الکترونیک دست یابیم و این امر با تلاش چند ساله ممکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ابهامات نظام ارجاع در دستورالعمل سال 97

رفع ابهامات نظام ارجاع در دستورالعمل سال 97