مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:012018-08-14اقتصادي

ششمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی افتتاح شد


ششمین نمایشگاه ایران نوشت امروز با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین نمایشگاه ایران نوشت امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت افزار ایرانی - اسلامی در این مراسم به اقتصاد بازار لوازم التحریر اشاره کرد و اظهار کرد: حجم بازار لوازم التحریر در کشور 4 هزار میلیارد تومان برآورد می شود و حجم گسترده ای از آن به تولیدکنندگان خارجی اختصاص دارد اما اگر این بازار در دست تولیدکنندگان داخلی باشد، 50 هزار شغل ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در بُعد فرهنگی لوازم التحریر، کاراکترها نقش عمده ای را ایفا می کنند البته کاراکترها در حوزه کودک و نوجوان در 16 حوزه مانند لوازم التحریر و لوازم اتاق خواب نقش آفرین هستند که عمده کاراکترها غیر بومی و متعارض با نظام اسلامی است مثلاً خشونت را ترویج می کند.

حسینی اظهار کرد: در سال 92، حجم توجه به کاراکترهای خارجی بسیار بالا بود و ما تلاش کردیم که در این مدت به سمت نوشت افزار ایرانی- اسلامی حرکت کنیم؛ در نظرسنجی صورت گرفته، 10 کاراکتر محبوب دانش آموزان ایرانی آمریکایی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی افتتاح شد

ششمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی افتتاح شد