مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 11:352018-08-14فرهنگي

محل برگزاری جشنواره عمار در غزه هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی


مرکز فرهنگی و هنری «سعید المسحال» که چند دوره محل برگزاری جشنواره عمار در غزه هم بود، مورد هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و از بین رفت.

- مرکز فرهنگی و هنری سعید المسحال که چند دوره محل برگزاری جشنواره عمار در غزه هم بود، مورد هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و از بین رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از عمار فیلم، مرکز فرهنگی و هنری سعید المسحال شهر غزه به دنبال حمله چند روز گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت و از بین رفت.

بنا بر این گزارش، این مرکز فرهنگی و هنری از معروف ترین و بزرگترین مراکز فرهنگی، هنری و نمایشی شهر غزه بود که مردم خسته از دردها و سختی ها در این شهر محاصره شده برای تماشای فیلم، اجرای موسیقی و تئاتر به آنجا می رفتند.

بر اساس این گزارش، مرکز فرهنگی و هنری سعید المسحال میزبان سه دوره از چهار دوره برگزاری جشنواره فیلم عمار در شهر غزه بود و مراسم های افتتاحیه دوره های اول، دوم و چهارم این جشنواره را درون خود برگزار کرده است.

در جریان جشنواره مردمی فیلم عمار در غزه در این مرکز فرهنگی و هنری فیلم هایی از سینمای ایران چون بازمانده، شکارچی شنبه، فرشتگان قصاب، یتیم خانه ایران، تنهای تنهای تنها و نزدیک تر از رگ برای مردم شهر غزه اکران شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل برگزاری جشنواره عمار در غزه هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی

محل برگزاری جشنواره عمار در غزه هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی