مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 09:062018-08-14سياسي

126 میلیارد تومان کمک کمیته امداد به اشتغال زایی خراسان رضوی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حبیب الله آسوده شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در محل سالن جلسات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی برگزار شد، گفت: ما در کمیته امداد باید به سمتی حرکت کنیم که مردم را به یکدیگر متصل کرده و تا زمانی که مشارکت مردم نباشد فقر در جامعه از بین نمی رود، اگر به توسعه توجه نشود نمی توانیم پیشرفتی را احساس کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: باید برای رسیدین به توسعه شاهد مشارکت تمام و کمال مردم باشیم و دولت در این رابطه باید فرصت را فراهم کند و نباید تصدی گری کند.

وی با اشاره به اینکه فرصت سازی و تسهیل سازی توسط نظام باعث حرکت به سمت اهداف می شود، ادامه داد: ما به دنبال کاهش فقر و محرومیت هستیم و باید مردم، مسؤولان و مدیران دست در دست هم دهند تا به پیشرفت برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 میلیارد تومان کمک کمیته امداد به اشتغال زایی خراسان رضوی

126 میلیارد تومان کمک کمیته امداد به اشتغال زایی خراسان رضوی