مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 08:552018-08-14دانش

این دانشگاه کمترین شهریه را می گیرد


رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: دانشگاه علمی کاربردی در میان دانشگاه های غیر دولتی کمترین شهریه را اخذ می کند.

- دکتر عبدالرضا مجدالدین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه کشور در حوزه آموزش های تخصصی عالی کوتاه مدت سردرگمی دارد، گفت: اگرچه وزارت علوم متولی این حوزه است اما این حوزه آن طور که باید پوشش داده نمی شود.

رییس موسسه آموزش عالی علمی_ کاربردی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می تواند یک نهاد الگوساز باشد، گفت: جای جهاد در نهادهای حاکمیتی آموزش های عالی کوتاه مدت در سطح کشور خالی است و جهاد دانشگاهی می تواند این وظیفه را نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی بر عهده بگیرد و دستاوردهای خود را به کل محیط آموزش عالی کوتاه مدت کشور تعمیم دهد.

وی با بیان اینکه سابقه کار جهاد دانشگاهی نشانگر آن است که این نهاد می تواند یک سازمان آموزش های عالی تخصصی کوتاه مدت داشته باشد، اظهار کرد:طبق نقشه جامع شورای عالی این ماموریت به جهاد داده شده است، حتی در مقطعی در سال 1394 وزارت علوم مجوزی هم برای این کار به جهاد دانشگاهی داد، اما این سازمان هنوز شکل نگرفته است.

اگر این اتفاق رخ دهد، جهاد دانشگاهی می تواند آموزش عالی کوتاه مدت کشور در سطح کشور و حتی در سطح بین الملل را پوشش دهد و این گلخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دانشگاه کمترین شهریه را می گیرد

این دانشگاه کمترین شهریه را می گیرد