مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 08:512018-08-14بين الملل

انتقال عناصر داعش به غرب و شمال ادلب سوریه با هماهنگی با «النصره»


منابع محلی حاضر در ادلب سوریه اعلام کردند که عناصر جبهه النصره روند انتقال همتایان تروریست خود در گروه داعش به استان ادلب را تسهیل کرده اند.

- انتقال عناصر داعش به غرب و شمال ادلب سوریه با هماهنگی با النصره منابع محلی حاضر در ادلب سوریه اعلام کردند که عناصر جبهه النصره روند انتقال همتایان تروریست خود در گروه داعش به استان ادلب را تسهیل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی حاضر در ریف ادلب در شمال غرب سوریه، از افزایش فعالیت گروه تروریستی داعش در این استان واقع در شمال سوریه خبر می دهند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این منابع گزارش داد که داعش شمار زیادی از عناصر خود را پس از هماهنگی ائتلاف تروریستی هیئه تحریر الشام -که جبهه النصره رکن اصلی تشکیل دهنده آن است- به غرب و شمال ادلب انتقال داده است.

جبهه النصره را شاخه القاعده در سوریه می دانند که تاکنون تلاش کرده با تغییر نام از لیست گروه های تروریستی سازمان ملل خارج شود اما ناکام بوده است.

منابع مذکور تأکید کردند که عناصر داعش پس از این هماهنگی در شهرک های اطمه، الدانا، حارم، سلقین و درکوش و شماری از روستاهای منطقه جسر الشغور استقرار یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال عناصر داعش به غرب و شمال ادلب سوریه با هماهنگی با «النصره»

انتقال عناصر داعش به غرب و شمال ادلب سوریه با هماهنگی با «النصره»