مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 08:412018-08-14سياسي

کریمی قدوسی:حضور روحانی در مجلس تکرار یکشنبه سیاه نخواهد بود


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه حضور روحانی در مجلس تکرار یکشنبه سیاه نخواهد شد، گفت: رییس جمهور از بیان مسائل به زبان پوپولیستی و به حاشیه بردن کشور اجتناب کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،جواد کریمی قدوسی در گفت و گویی با اشاره به اعلام وصول سوال از رییس جمهور، گفت: آقای روحانی از اختیارات لازم خصوصا اختیار زبان برخوردار است؛ البته وی ثابت کرده که اهل بیان مسائل به زبان پوپولیستی و به حاشیه بردن کشور است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: به نظر می رسد رییس جمهور در صحبت هایش به دو قطبی تفکر مقاومت و تفکر صلح و مذاکره بپردازد و ذهن عده ای را مجدد منحرف کند که علت مشکلات مثلا حمایت از فلان کشور است.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور باید در صحبت با مردم صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد، ادامه داد: به عبارتی عنوان کند که اوضاع پیش آمده ناشی از سیاست های دولت بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: به عنوان مثال می توان اذعان کرد که با دستور رییس جمهور درب خزانه ها باز شد و تعداد قابل توجهی سکه به مردم داده شده است؛ این در حالیست که با شروع تحریم ها اجازه خرید طلا به کشورمان داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی قدوسی:حضور روحانی در مجلس تکرار یکشنبه سیاه نخواهد بود

کریمی قدوسی:حضور روحانی در مجلس تکرار یکشنبه سیاه نخواهد بود