مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 16:212018-08-13دانش

تصور برطرف شدن مشکلات اقتصادی ایران با پذیرش FATF اشتباه است


استاد دانشگاه پرتسموث انگلستان گفت: تصویری که از نتیجه برجام القا شد، واقع بینانه نبود و این مسئله نیز که با پذیرش FATF مشکلات اقتصادی برطرف می شود، - نیز اشتباه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن های اسلامی دانشجویان در بریتانیا برنامه ای با عنوان بررسی چالش های اقتصادی اخیر در ایران برگزار کرد.

این برنامه که در قالب گفتگوی علمی دبیر انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با دکتر طه حسین موحدی، مدرس اقتصاد دانشگاه پرتسموث انگلستان، در کانون توحید لندن که مرکز فعالیت های شعبه لندن این تشکل دانشجویی است، برگزار شد.

در آغاز این برنامه، محمدحسین امیرحسینی، دبیر انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا، به بیان مقدمه ای در مورد این تشکل دانشجویی پرداخت و گفت: این برنامه در سایر شعبه های بریتانیا نیز به صورت آن لاین پخش می شود.

وی سپس توضیحاتی را در مورد فشار روانی حاصل از خروج امریکا از برجام و بازگشت تحریم ها و به دنبال آن افزایش قیمت ارز مطرح کرد و به بسته ارزی ارائه شده توسط دولت و مسائل اخیر پیرامون فساد اقتصادی، شفافیت در حوزه اقتصاد و اعتراضات اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: این نشست علمی در همین راستا برپا شده است تا دلایل و راهکارهای موجود به صورت علمی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصور برطرف شدن مشکلات اقتصادی ایران با پذیرش FATF اشتباه است

تصور برطرف شدن مشکلات اقتصادی ایران با پذیرش FATF اشتباه است