مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 12:352018-08-13حوادث

کشف 24 میلیون ریال کالای قاچاق در «اسفراین»


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 24 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جاوید مهری ، اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق در شهرستان اسفراین بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و رد زنی محل تردد افراد مورد نظر موفق شدند محل دپوی کالای قاچاق را در حوالی شهرستان اسفراین شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی مأموران این پلیس در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند تعداد 1404 عدد مداد ،1780عدد تیغ اصلاح ، 400 نخ سیگار ، 704 عدد باتری قلمی و 34 کیلوگرم بذر ذرت به ارزش 24 میلیون ریال را کشف کنند.

مهری با اشاره به این که در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد، خاطرنشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تأکید بر این که ورود کالای قاچاق به بازار می تواند به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد کند، از شهروندان خواست تا با لبیک گویی به بیانات مقام عظمای ولایت مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پلیس را در مبارزه با این پدیده شوم یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24 میلیون ریال کالای قاچاق در «اسفراین»

کشف 24 میلیون ریال کالای قاچاق در «اسفراین»