مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 11:402018-08-13سياسي

امسال هفته دفاع مقدس عاشورایی برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: امسال هفته دفاع مقدس متقارن با محرم الحرام خواهد بود، در نتیجه شاهد برگزاری عاشورایی برنامه های مناسبتی این هفته خواهیم بود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کاظمی شامگاه 21 مرداد ماه در جلسه ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طرح سپاس یکی از مهم ترین برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان محسوب می شود که در طول سال بالغ بر 6000 دیدار با حضور و مشارکت دستگاه های مختلف در استان انجام می گیرد .

وی افزود: یادواره فرمانده استان هر ساله در هفته دفاع مقدس برگزار می شود که امسال این هفته متقارن با ماه محرم الحرم خواهد بود که باید از ظرفیت هیات های مذهبی در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلباران مزار شهدا در همه نقاط استان و شهرستان ها با حضور ائمه جماعات انجام خواهد شد ، خاطرنشان کرد: هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و سال جدید تحصیلی، برنامه های مختلفی با حضور مسئولان استانی در مدارس شاهد استان برگزار می شود .

کاظمی با اشاره به 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، تصریح کرد: در همین راستا ستادی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تشکیل شده است که انتظار می رود دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال هفته دفاع مقدس عاشورایی برگزار می شود

امسال هفته دفاع مقدس عاشورایی برگزار می شود