مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 11:062018-08-13سياسي

برکناری مدیران پروازی؛ حالا نه، شاید بعدا!


وضعیت مدیریت پتروشیمی ها توسط مدیران پروازی و غیربومی نشان می دهد که مخالفت نماینده عالی دولت و نمایندگان مجلس با آن ها در حد شانتاژ خبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهشهر، روز گذشته خبر انتصاب یک مدیر غیربومی بین کاربران شبکه های اجتماعی در خوزستان دست به دست شد، مدیری که گفته می شود پیش ازاین دریکی از حوزه های انتخابیه اصفهان کاندیدای انتخابات مجلس بوده و نتوانسته آراء مردم را کسب کند.

بررسی سوابق سیاسی و اجرایی مدیرعامل جدید پتروشیمی فارابی نشان می دهد از قبیل: مسؤولیت نظارت بر پروژه های ساختمانی استان های فارس، هرمزگان و بوشهر، رییس حوزه نظارت و بازرسی فنی اصفهان، و مسؤولیت آزادراه اصفهان – شیراز هیچ ارتباطی با مسؤولیت جدید وی ندارد.

استاندار خوزستان: مخالف وجود حتی یک مدیر پروازی هستم غلام رضا شریعتی استاندار خوزستان در روزهای نخست تصدی پست استانداری گفت وگو با خبرنگار فارس گفته بود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که استان حتی یک مدیر پروازی نداشته باشد و مسؤولیت ها به مدیران بومی سپرده شود.

وی همچنین در بهمن ماه سال 95 در خرمشهر یکی از موانع توسعه در خوزستان را مدیران پروازی عنوان کرد، و افزود: مدیر پروازی نمی تواند مشکلات و مسائل زندگی در خوزستان را درک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری مدیران پروازی؛ حالا نه، شاید بعدا!

برکناری مدیران پروازی؛ حالا نه، شاید بعدا!