مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 11:002018-08-13سياسي

سامانه 25 خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی


در نشست شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران که با حضور معاون بیمه ای و سایر مدیران ارشد این سازمان برگزار شد، سامانه 25 خدمت غیرحضوری این اداره کل تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن زدا معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در این جلسه، سامانه 25 خدمت غیرحضوری اداره کل غرب تهران را کاری بی نظیر دانست و افزود: مدیران و کارکنان این سازمان جهت توسعه خدمات و ارتقای فعالیتها تلاش میکنند.

طرح هایی پیشنهاد می شود و نقاط ضعف و قوت طرح های موردنظر را مورد بررسی قرار می‏ دهند و پس از رفع مسائل، طرح ها را اجرایی می کنند.

وی ضمن استقبال از طرح سامانه 25 خدمت غیرحضوری غرب تهران بزرگ و تاکید جهت ادامه و تکمیل طرح گفت: باید به سمتی برویم که تمام زیرخدمت های غیرحضوری تعریف شود و به آسانی در دسترس همه مردم قرار گیرد.

زدا با اشاره به سامانه 1420 افزود: باید سعی کنیم تمام خدمات غیرحضوری از طریق این سامانه به همه مخاطبان در بیش از 500 شعبه در سراسر ایران ارائه شود.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری به عنوان یکی از راهبردهای این سازمان گفت: بی شک طی سال های اخیر نهضت آی.

تی تامین اجتماعی را متحول کرد و این تحول و دگرگونی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه 25 خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی

سامانه 25 خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی