مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 10:462018-08-13بين الملل

در آمریکا رخ می دهد افزایش صعودی زنان باردار معتاد


مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرده است: شمار زنان باردار معتاد به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرده است: شمار زنان باردار معتاد به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

  براساس پژوهش های صورت گرفته، ویرجینیای غربی بیش از هر ایالت دیگری با افزایش تعداد زنان باردار معتاد دست و پنجه نرم می کند.

  به گفته کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا، میزان زنان باردار معتاد از سال 1999 تا پایان 2014، بیش از 4 برابر رشد داشته است.

  استفاده از مواد مخدر در دوران بارداری می تواند منجر به مرگ مادر یا نوزاد، زایمان زودرس، تشنج، گریه بیش از حد و مشکلات تنفسی نوزاد شود.

  پژوهشگران باور دارند، مصرف موادمخدر احتمال ابتلا به انواع بیماری ها نظیر هپاتیت، ایدز، سکته های قلبی و مغزی را افزایش می دهد و در نهایت یکی از عوامل مرگ محسوب می شود.

همچنین، نوزادانی که از یک مادر معتاد متولد می شوند، در معرض خطر مرگ ناگهانی، مشکلات جسمی، حرکتی و مغزی هستند.

کارشناسان بهداشتی تأکید می کنند، افزایش شمار زنان معتاد با پیامدهای مهم پزشکی، روانی و اجتماعی همراه خواهد بود؛ علاوه بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آمریکا رخ می دهد افزایش صعودی زنان باردار معتاد

در آمریکا رخ می دهد افزایش صعودی زنان باردار معتاد