مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 10:402018-08-13اقتصادي

حکایت پخت یک نان سنگک 47 میلیونی


نانوای 30 ساله بوشهری به دلیل سهل انگاری در چینش فضای کسب و کار به پرداخت دیه ای معادل 47 میلیون تومان محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروردین ماه امسال بود که حسن به پیشنهاد پدر با تشکیل خانواده تصمیم گرفت کار و کاسبی جدیدی برای خود راه اندازد.

او با کمک پدرش که سال ها در یک نانوایی مشغول به کار بود و حال به دلیل کهولت سن و مشکلات جسمانی خانه نشین شده، با اجاره محل کوچکی به کار پخت نان سنگک مشغول بود.

مشکل نداشتن پول پیش و اندک بودن سرمایه ای که بخش زیادی از آن افزون بر تهیه کردن مقدمات ازدواج، صرف فراهم کردن محل کسب و کار جدیدش شده بود، این جوان 30 ساله بوشهری را مجبور به اجاره محل کوچکی می کند که تنها جا برای حضور خودش و یک کارگر همراه داشت.

طبق اظهارات مددجوی این پرونده وضعیت فروش نان به دلیل کیفیت آردهای تهیه شده و نظارت دایم پدر سالخورده رفته رفته بهتر می شد تا اینکه مراجعه یک مادر و کودک به نانوایی همه معادلات حسن را برهم زد و هنوز یک ماه از شروع کار نگذشته بودکه کار و کسب او را کساد کرد و تنور داغش را خاموش کرد.

موضوع از این قرار بود که با درخواست یک نان برشته از سوی مشتریان به دلیل داغی نان مادر و کودک مجبور می شوند سریع نان را که نگه داشتنش به دلیل گرمای زیاد مقدور نبود بر روی چهار پایه فلزی تعبیه شده در مقابل نانوایی پهن کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت پخت یک نان سنگک 47 میلیونی

حکایت پخت یک نان سنگک 47 میلیونی