مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 10:162018-08-13سياسي

علاوه برتشویق به ازدواج زیرساخت ها نیز فراهم شود/ خانواده ها از فرزندان غفلت نکنند


مسئول نهاد رهبری دانشگاه خواجه نصیر گفت: برگزاری همایش و کارگاه ها و کار های تبلیغاتی هر چند ترویج و تشویق به ازدواج می کند، اما به تنهایی برای سوق دادن جوان دانشجو به سمت ازدواج کافی نیست.

- حجت السلام میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون مسئله ازدواج دانشجویی و این که در حال حاضر در دانشگاه ها این امر رو به رشد است یا خیر گفت: متاسفانه همان طور که می دانید در سنوات اخیر سبک زندگی ها کمی تغییر پیدا کرده و از آن طرف آداب و رسوم غلطی که در جامعه از قدیم تر بوده است رونق پیدا کرده و در نتیجه به دلیل وجود بحران اقتصادی و تهاجم فرهنگی، همه این عوامل دست به دست هم داده تا در فرایند ازدواج جامعه و کشور رو به افول برود و این امر از جامعه دانشگاهی مستثنی نمی باشد.

وی افزود: همان طور که می دانید در دفتر نهاد رهبری دانشگاه واحد ازدواج داریم، اما طبق آمار و آنچه که می بینیم متاسفانه مسئله ازدواج دانشجویی به دلیل پیچیدگی مسائل اقتصادی، بالا رفتن سطح توقعات افراد و خانواده ها نسبت نسبت به قبل کمتر شده است و این موضوع به خودی خود تهدیدی برای جامعه و کشور می باشد.

اگر شما دهه اول انقلاب را با این نسل مقایسه کنید می بینید که آمار سن ازدواج در آن زمان تا سی سال بوده است، اما امروز 35 تا 40 سال شده است و متاسفانه این مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاوه برتشویق به ازدواج زیرساخت ها نیز فراهم شود/ خانواده ها از فرزندان غفلت نکنند

علاوه برتشویق به ازدواج زیرساخت ها نیز فراهم شود/ خانواده ها از فرزندان غفلت نکنند