مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 09:362018-08-13سياسي

رودخانه خواری در 93 کیلومتری مشهد/ «اخلمد» قربانی سودجویان باغ و املاک


هرکس که دو درخت گردو داشته، اقدام به تصرف کرده و تا کنار رودخانه را تصرف کرده اند، مشخص نیست اگر سیلی بیاید چه اتفاق تلخی می افتد.

- رودخانه خواری در 93 کیلومتری مشهد/ اخلمد قربانی سودجویان باغ و املاک رییس شورای اسلامی شهر اخلمد گفت: هرکس که دو درخت گردو داشته، اقدام به تصرف کرده و تا کنار رودخانه را تصرف کرده اند، مشخص نیست اگر سیلی بیاید چه اتفاق تلخی می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چناران، پس از طرح زمین خواری و کوه خواری این بار رودخانه خواری نیز به این لیست اضافه شده است و افراد سودجو با تعرض به حریم رودخانه آبشار اخلمد در چناران نمره خوبی را در پرونده دستگاه های نظارتی استان ثبت کردند.

روستا و آبشار اخلمد یکی از روستاهای گردشگری و پرآوازه کشور است، گزارشات رسیده حکایت از این دارد که مدتی است مسیر رودخانه اخلمد مورد تعرض عده ای سودجو قرار گرفته و سودجویان دست به ساخت وساز در حریم و بستر رودخانه زده اند که این مسئله چهره این روستای گردشگری را در دید گردشگران داخلی و خارجی بسیار زشت نشان می دهد.

حریم رودخانه محلی برای تاخت وتاز سودجویان رییس شورای اسلامی شهر اخلمد در این خصوص می گوید: به همه مسؤولان اعلام کرده ایم اما تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است و تصرفات در بستر حریم رودخانه همچنان ادامه دارد، حتی برخی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه خواری در 93 کیلومتری مشهد/ «اخلمد» قربانی سودجویان باغ و املاک

رودخانه خواری در 93 کیلومتری مشهد/ «اخلمد» قربانی سودجویان باغ و املاک