مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 10:302018-08-12بين الملل

عضو ائتلاف دولت قانون عراق: ممکن است عراق میان ایران و آمریکا میانجیگری کند


یکی از اعضای ائتلاف دولت قانون عراق با بیان این که سفر نخست وزیر عراق به ایران از پیش برنامه ریزی شده است افزود که ممکن است عراق میان ایران و آمریکا نقش میانجیگر ایفا کند.

- با اعلام اینکه سفر حیدر العبادی به تهران از پیش برنامه ریزی شده عضو ائتلاف دولت قانون عراق: ممکن است عراق میان ایران و آمریکا میانجیگری کند یکی از اعضای ائتلاف دولت قانون عراق با بیان این که سفر نخست وزیر عراق به ایران از پیش برنامه ریزی شده است افزود که ممکن است عراق میان ایران و آمریکا نقش میانجیگر ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاسم محمد البیاتی، نماینده پیشین پارلمان عراق و عضو ائتلاف دولت قانون این کشور که ریاست آن را نوری مالکی برعهده دارد، در گفت وگو با السومریه نیوز گفت: سفر العبادی به ایران ناگهانی نیست، بلکه به دعوت تهران و از چندین وقت پیش قبل از رخ دادن اتفاقات اخیر میان ایران و آمریکا است.

وی افزود: عراق از یک سو روابط بسیار خوبی با ایران و ترکیه دارد و از سوی دیگر با واشنگتن نیز روابط خوبی دارد، بنابراین ممکن است میان ایران و آمریکا نقش میانجیگری ایفا کند و بحران به وجود آمده به دلیل مساله سوریه و تحریم های آمریکا علیه ایران کاهش یابد.

البیاتی در ادامه گفت که العبادی، نخست وزیر عراق در سفر به ایران و ترکیه در رابطه با مساله آب، برق و امکان همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ائتلاف دولت قانون عراق: ممکن است عراق میان ایران و آمریکا میانجیگری کند

عضو ائتلاف دولت قانون عراق: ممکن است عراق میان ایران و آمریکا میانجیگری کند