مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 08:202018-08-12اقتصادي

وجود 70 هزار کارت سوخت قاچاق در دست سودجویان


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق سوخت گفت: تخمین زده می شود 70 هزار کارت سوخت قاچاق در دست سودجویان باشد که با آنان به طور جدی برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حمیدیان افزود: بیش از پنج هزار کارت سوخت مهاجر که از دیگر استان ها وارد سیستان و بلوچستان می شود، جمع آوری شده است.

حمیدیان در ادامه بیان کرد: در ماه های اخیر، شاهد صف های طولانی بنزین در استان بودیم که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده و عمده ترین دلیل آن وجود کارت های سوخت مهاجر بوده است .

وی گفت: میزان سوختی که وارد استان می شود، نسبت به قبل افزایش داشته و مشکلی برای تامین سوخت نیست و آنچه مهم است، نحوه توزیع سوخت است .

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی از ابتدای امسال، سوء استفاده کنندگان از کارت های سوخت مهاجر را به پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال بابت بنزین و بیش از 10 میلیارد ریال بابت گازوییل جریمه کرده است.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در استفاده از کارت های سوخت، این کارت ها مسدود و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی می شود .

حمیدیان خاطرنشان کرد: پایین بودن قیمت مواد سوختی داخل کشور نسبت به آن سوی مرز، موجب قاچاق این مواد به کشورهای همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 70 هزار کارت سوخت قاچاق در دست سودجویان

وجود 70 هزار کارت سوخت قاچاق در دست سودجویان