مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 08:202018-08-12سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید با جمعی از متقاضیان احراز آسیب های شیمیایی کردستان


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جمعی از متقاضیان احراز آسیب های شیمیایی استان کردستان بر رسیدگی به تقاضای احراز جانبازی و بررسی مجدد تقاضای تخصیص و یا افزایش درصد جانبازان شیمیایی استان کردستان مطابق .

- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جمعی از متقاضیان احراز آسیب های شیمیایی استان کردستان بر رسیدگی به تقاضای احراز جانبازی و بررسی مجدد تقاضای تخصیص و یا افزایش درصد جانبازان شیمیایی استان کردستان مطابق قوانین و مقررات تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در نشست صمیمی با جمعی از متقاضیان احراز آسیب های شیمیایی استان کردستان و منصور مرادی نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی بر تلاش و پیگیری بنیاد در جهت حل مشکلات ایثارگران این استان تأکید کرد.

وی پس از طرح مسائل و مشکلات ایثارگران استان کردستان و در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت احراز جانبازی برخی شهرهای این استان گفت: قوانین و ضوابط مصوب مجلس شورای اسلامی به روشنی تکلیف بنیاد در مورد موضوع احراز جانبازی را مشخص کرده است و بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهارچوب همین مقررات طی این سال ها به صورت مداوم و پیوسته به درخواست متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید با جمعی از متقاضیان احراز آسیب های شیمیایی کردستان

دیدار رییس بنیاد شهید با جمعی از متقاضیان احراز آسیب های شیمیایی کردستان