مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 07:412018-08-12اقتصادي

روش هایی که می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد؟


«اگر فکر می کنید جنگ نفت بد است، صبر کنید تا جنگ آب از راه برسد»؛ این پیش بینی شومی است از قول ران جونز، مدیر گرین بیلدر مدیا.

با شرایط خشکسالی شدیدی که در سراسر جهان حاکم است، - اگر فکر می کنید جنگ نفت بد است، صبر کنید تا جنگ آب از راه برسد ؛ این پیش بینی شومی است از قول ران جونز، مدیر گرین بیلدر مدیا.

با شرایط خشکسالی شدیدی که در سراسر جهان حاکم است، آینده ای که او پیش بینی می کند به احتمال زیاد خیلی زودتر و با شدتی بیشتر از آن چه فکرش را می کنیم، از راه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناسا در گزارش جدیدش به این نکته اشاره کرده که جهان ما اکنون در لبه یک بحران جدی در زمینه کمبود آب قرار دارد.

دریاچه های بزرگ در حال ناپدید شدن بوده و بسیاری از کشور ها با عدم امنیت منابع آبی روبه رو هستند.

اما تاریخ نشان داده انسان ها، وقتی با بحرانی روبه رو می شوند توانایی ‎های شگفت انگیزی از خود نشان می دهند تا به شیوه ای مبتکرانه بر آن غلبه کنند و این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از مخترعان زیست محیطی با معرفی تکنولوژی های جدید در زمینه کاهش مصرف آب، به دنبال آن هستند.

اهمیت مصرف درست و پایدار آب را می توان با داستان شهر بیابانی جیسالمر در راجستان هند درک کرد که با وجود بارش های بسیار اندک، از نظر آب به خودکفایی رسیده است، در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش هایی که می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد؟

روش هایی که می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد؟