مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 17:102018-08-11سياسي

پارسایی: تشکیل فراکسیون سوم به تضعیف کل مجلس منجر شد


نماینده ی مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس می تواند در راس امور باشد در عین حال گفت: بعضی از افراد چنین رویکردی را بر نمی تابند و نمی خواهند این مهم حادث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام پارسایی بعدازظهر امروز (شنبه) در یک کنفرانس خبری در شیراز گفت: طی دو سال و اندی که از مجلس دهم می گذرد متوجه شده ام که مجلس اگر بخواهد می تواند در راس امور بوده و بسیاری از مشکلات را پیشگیری یا حل کند؛ چه در بحث قانونگزاری چه موضوع نظارت.

وی اضافه کرد: متاسفانه عملکرد مجلس شورای اسلامی در بعد نظارت بسیار کمرنگ است؛ مجلس دهم می توانست قوی تر از سایر مجالس باشد اما سیاستی که در این دوره حاکم شد و مجلس را به سه بخش تقسیم کرد، قدرت را از مجلس گرفت.

مجلس دهم می توانست قوی تر از سایر مجالس باشد اما سیاستی که در این دوره حاکم شد و مجلس را به سه بخش تقسیم کرد، قدرت را از مجلس گرفت.

پارسایی اعتقاد دارد راه اندازی شقی با عنوان مستقلین، قدرت مجلس شورای اسلامی را به شدت کاسته است، گفت: امروز هیچ یک از دو جریان اصلی با قوت ورود نمی کنند زیرا شق سومی وجود دارد که نمی دانیم چه تصمیمی در مورد مسائل مختلف خواهد گرفت و این موضوع باعث تضعیف مجلس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارسایی: تشکیل فراکسیون سوم به تضعیف کل مجلس منجر شد

پارسایی: تشکیل فراکسیون سوم به تضعیف کل مجلس منجر شد