مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 16:352018-08-11سياسي

اثر هنری، عظمت ایثار و شهادت را به تصویر می کشد


مشاور استاندار زنجان در امور ایثارگران اظهار کرد: مقوله شهادت و ایثار در یک اثر هنری است که به راحتی به تصویر کشیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سیداسماعیل خدایی در نشست خبری حوزه هنری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بحث ایثار و شهادت مقوله عظیمی است که برای ترویج آن هیچ راهی جز متوسل شدن به هنر وجود ندارد، گفت: به طور کلی بیان عظمت های ایثار و شهادت خیلی ساده نیست و تنها دستان هنرمندان قادر است که این عظمت را به تصویر بکشاند.

وی ادامه داد: مقوله شهادت و ایثار در یک کار و اثر هنری است که به راحتی به تصویر کشیده می شود و می تواند مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد و در زمینه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موثر واقع شود.

مشاور استاندار زنجان در امور ایثارگران اظهار کرد: در عرصه هنر نیز ما هنرمندان شهیدی را داشته ایم که آثار این هنرمندان وجود دارد و می تواند بیانگر روح لطیف این شهیدان باشد.

در ادامه این نشست، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان نیز افزود: حوزه هنری متناسب با فعالیتی که دارد با قشر هنرمند درگیر است و از همین رو هر چه عملکرد این ارگان بهتر باشد مسلما زمینه فعالیت مناسب تری برای هنرمندان ایجاد می شود.

ادریس سالاری افزود: حوزه هنری با ایجاد یک محفل هنری مناسب می تواند زمینه ایجاد محتوای فاخر در زمینه انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر هنری، عظمت ایثار و شهادت را به تصویر می کشد

اثر هنری، عظمت ایثار و شهادت را به تصویر می کشد