مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 15:502018-08-11سياسي

سالانه 60 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 شهرداری ها تشکیل می شود


معاون حقوقی،  پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری با توجه به حجم زیاد پرونده ها در کمیسیون ماده 100 شهرداری ها و به دنبال آن حجم زیاد اعتراض ها به آرای این کمیسیون در دیوان عدالت اداری، - گفت: تعامل خوبی بین دیوان، مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور شکل گرفته است تا بتوانیم با اصلاح قانون شهرداری ها از تخلفات و ورودی پرونده ها به دیوان عدالت اداری جلوگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه، محمد موحد، معاون حقوقی، پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری، نقش معاونین عمرانی استانداری ها را در پیشگیری از تخلفات ساختمانی و اجرای دقیق تبصره 7 ماده 100 قانون شهرداری ها مهم دانست و گفت: معاونین عمرانی استانداری ها در انضباط شهری، اجرای مفاد پروانه های ساختمانی و برخورد قاطع با افراد خاطی نقش مهمی را ایفا می کنند.

معاون حقوقی، پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری به تشکیل بیش از 12 هزار پرونده در اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100 در دیوان عدالت اداری کشور اشاره کرد که تنها طی دو سال گذشته این حجم پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: عمق فاجعه جایی است که این میزان پرونده تنها یک ششم پرونده های تشکیل شده در کمیسیون ماده 100 در سراسر کشور است، یعنی حداقل سالانه 60 هزار پرونده در کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 60 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 شهرداری ها تشکیل می شود

سالانه 60 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 شهرداری ها تشکیل می شود