مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 14:562018-08-11سياسي

دشمنان از رسانه های برون مرزی ایران می ترسند


پیمان جبلی، اعتقاد دارد که در خط مقدم نبرد با رسانه های استکبار قرار داریم و فشارها و محدودیت های رسانه ای امروز نشان می دهد که دشمنان از توسعه رسانه های برون مرزی ایران می ترسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی معاون برون مرزی صدا و سیما در مراسم تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی این معاونت ضمن اهمیت انعکاس اخبار و اقدامات برون مرزی، فعالیت در این معاونت را به لبه جلویی میدان نبرد با دشمنان تشبیه کرد و گفت: در حال حاضر ما در لبه جلویی میدان نبرد رسانه ای جمهوری اسلامی با دشمنان هستیم.

همکاران ما همه در خط مقدم این میدان هستند و تلاش ها، زحمات و ایثارگری هایی که از خود نشان می دهند، باعث شده که حقیقت چهره استکبار و جهان سلطه ای که کمر به نابودی نظام اسلامی بسته، به خوبی نشان داده شود.

معاون برون مرزی صداوسیما با عنوان این مطلب که ما در فضای بیرونی و خارج از حیطه کشور علاوه بر اینکه از هیچ حمایتی برخوردار نیستیم، بلکه دائماً در معرض انواع محدودیت ها، فشارها و تحریم ها قرار داریم، افزود: البته همه این ها جای افتخار دارد که شبکه های ما نقش آفرینی می کنند، تأثیرگذاری دارند و آشکار است که اخبار این فعالیت ها توسط رسانه های دنیا به خصوص دشمنان نظام رصد می شود و از اثرگذاری آنها آگاهند و فشارها و محدودیت ها نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از رسانه های برون مرزی ایران می ترسند

دشمنان از رسانه های برون مرزی ایران می ترسند