مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 14:152018-08-11اقتصادي

زنبیل، فروشگاه اینترنتی معتبر در خدمات دهی به مشتریان


اگر بیننده و خواننده رسانه های دیداری و شنیداری باشید می بینید که بسیاری از شرکت ها، منابع مالی زیادی را صرف تبلیغات می کنند.

فرض کنید که آن منابع مالی به جای اینکه صرف تبلیغات شود برای افزایش کیفیت خدمات استفاده شده و بنیه شرکت را به این طریق تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، در آن صورت قطعا کسانی که از خدمات یا محصولات آن شرکت خاص استفاده می کنند به مراتب از آن خدمات و محصولات رضایت بیشتری خواهند داشت.

فروشگاه اینترنتی زنبیل از شروع فعالیت خود سعی کرده خدمات خود را گسترش دهد و به جای تبلیغات گسترده بر کیفیت ارائه خدمات بیافزاید.

این فروشگاه کمترین حاشیه سود ممکن را روی کالاها اعمال می کند تا مشتریان با قیمت کمتری نسبت به دیگر فروشگاه ها بتوانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند و این موضوع توانسته زنبیل را از نظر قیمت کالاها و خدمات بی رقیب کند.

همچنین این خدمات باعث شده تا مشتریان، این فروشگاه را به دیگر دوستان خود معرفی کرده و بدون صرف هزینه های بالا جهت تبلیغات، محبوبیت دوچندانی را در میان خانواده های ایرانی به دست آورد.

در فروشگاه اینترنتی زنبیل تمام کالا ها با گارانتی اصلی به فروش می رسد اما برای آن که خیال مشتریان از بابت اصل بودن گارانتی راحت شود تمام خریدهای صورت گرفته را تا 10 روز گارانتی می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنبیل، فروشگاه اینترنتی معتبر در خدمات دهی به مشتریان

زنبیل، فروشگاه اینترنتی معتبر در خدمات دهی به مشتریان