مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 13:502018-08-11بين الملل

وارث سایوز چه مشخصاتی دارد؟


مراحل طراحی, ساخت و آزمایش ناو کیهانی جدید روسیه که قرار است در دهه بعد جایگزین سفینه فضایی سایوز شود، بدون سر و صداهای رسانه ای ادامه دارد.

- مراحل طراحی, ساخت و آزمایش ناو کیهانی جدید روسیه که قرار است در دهه بعد جایگزین سفینه فضایی سایوز شود، بدون سر و صداهای رسانه ای ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گرچه بعد از فروپاشی شوروی بسیاری از فیلترهای دولتی برای جلوگیری از درز اطلاعات مربوط به توسعه فناوری فضایی برداشته شد اما روس ها عادت کرده اند بدون جار و جنجال های رسانه ای مرسوم در غرب فعالیت کنند.

در همین راستا به رغم انجام کارهای جدی و مداوم بر روی ناو کیهانی فدراتسیا (Federatsiya), درباره مراحل پیشرفت کار کمتر خبری منتشر می شود، به همین دلیل انتشار هر عکس یا خبر هر چند کوتاه درباره این سفینه مورد توجه قرار می گیرد.

چند روز قبل شرکت صنایع فضایی انرگیا(Energia) از آغاز دور نوین سامانه های این ناو خبر داد.

در این مرحله آزمایش، کارشناسان با استفاده از اسناد فنی سامانه های ناو کیهانی, دستگاه های کنترل اطلاعات، منبع تغذیه، پشتیبانی زندگی، کنترل حرکت و ناوبری را مورد بررسی قرار می دهند.

در آزمایش ها چند نفر از فضانوردان با سابقه که خود جزو مهندسان انرگیا به شمار می روند به همراه گروهی از فضانوردان جوان که به تازگی انتخاب شده عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارث سایوز چه مشخصاتی دارد؟

وارث سایوز چه مشخصاتی دارد؟