مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 12:312018-08-11بين الملل

شهادت 167 فلسطینی طی 134 روز راهپیمایی بازگشت در مرز غزه


آمار جدید وزارت بهداشت فلسطین حاکی از آن است که با گذشت بیش از 4 ماه از راهپیمایی های بازگشت در مرز غزه، 167 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین امروز (شنبه/20 مردادماه) اعلام کرد از آغاز راهپیمایی های بازگشت در مرز نوار غزه تا کنون 167 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

بر اساس گزارش وبگاه القدس ، آمار منتشر شده از وزارت بهداشت نشان می دهد این راهپیمایی ها 18 هزار مجروح داشته است که وضعیت برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

در تظاهرات جمعه (دیروز) سه فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 300 نفر دیگر زخمی شدند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد نوع مجروحیت زخمی هایی که به بیمارستان منتقل شده اند نشان می دهد تک تیراندازان صهیونیست ها عمدا نقاط حیاتی بدن فلسطینی ها (مانند قلب) را هدف قرار می دهندد.

وی در ادامه گفت نظامیان رژیم صهیونیستی بر روی هدف گیری تیم های امدادی متمرکز شده و امداد گر فلسطینی عبدالله القططی که دیروز هدف تک تیراندازان از ناحیه قلب قرار گرفت در حال انجام مأموریت انسانی خود برای کمک به مجروحان در شرق رفح بود.

وی در پایان از جامعه بین المللی و موسسات انسانی و حقوقی درخواست کرد برای توقف ظلم های مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 167 فلسطینی طی 134 روز راهپیمایی بازگشت در مرز غزه

شهادت 167 فلسطینی طی 134 روز راهپیمایی بازگشت در مرز غزه