مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 08:352018-08-11سياسي

رتبه چهارم سیستان و بلوچستان در صلح و سازش پرونده های شوراهای حل اختلاف


رییس شورای حل اختلاف دادگستری استان سیستان و بلوچستان در همایش معتمدین و ریش سفیدان شهرستان دلگان گفت: سال گذشته در شورای حل اختلاف استان حدود 40 درصد پرونده هایی که قابلیت صلح داشت با همکاری علما، - ریش سفیدان و معتمدین مختومه شد و از این بابت جایگاه چهارم را در کشور کسب کردیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حجت الاسلام حمیدرضا بندانی همچنین بر استفاده از ظرفیت معتمدان و علماء در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، صلح و سازش و ارشاد جوانان و تغییر باورها و سنت های غلط تاکید کرد .

رییس شورای حل اختلاف دادگستری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سران طوایف ، معتمدان و ریش سفیدان نقش اساسی در همکاری با شوراهای حل اختلاف دارند.

سرهنگ میر خندان رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان نیز گفت: با درایت و مردم شناسی دقیق بزرگان و ریش سفیدان ، سال گذشته 75 درصد پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان منجر به صلح و سازش شده که این میزان 5 درصد از میانگین کشوری بالاتر است .

حجت الاسلام بامری امام جمعه شهرستان دلگان نیز ریشه تمام اختلافات و حوادث ناگوار ناشی از آن را در رعایت کردن نکردن تقوای الهی بیان کرد .

همچنین شجاعی فرماندار دلگان تصریح کرد: امروز باید نگرش حقیقی نسبت به دلگان نگرش مبتنی بر نگاه به خانواده شهدا، علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارم سیستان و بلوچستان در صلح و سازش پرونده های شوراهای حل اختلاف

رتبه چهارم سیستان و بلوچستان در صلح و سازش پرونده های شوراهای حل اختلاف