مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 19:562018-08-10سياسي

رییس جمهور به زودی به مجلس می آید


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ناکارآمدی دولت در حوزه اقتصادی، گفت: رییس جمهور بزودی برای پاسخ نمایندگان به مجلس می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی محمد شاعری شامگاه جمعه در آیین تجلیل از خبرنگاران شرق مازندران در سالن اجتماعات شهرداری گلوگاه اظهار داشت: تجلیل از خبرنگاران تلاش گران عرصه خبر فرصتی جهت پیگیری مطالبات مردم و ارج نهادن به تلاش شبانه روزی و ارائه دستاورد های نظام جمهوری اسلامی به مسئولان و مردم است.

وی افزود: تلاش کردیم گفتمان سازنده در جهت کاهش مشکلات مردم گام برداریم و رسالت اصلی خبرنگاران افزایش آگاهی، انتقال شفاف سازی ایجاد فضای مناسب برای نقادی سازنده در جهت اهداف و توسعه جامعه است.

شاعری با بیان اینکه خبرنگاران در فرآیند توسعه نقش کلیدی و اساسی دارند، تصریح کرد: مردم، مجلس، دولت، قوه قضاییه و همه اقشار جامعه باید قدردان زحمات خبرنگاران باشند و بدانیم یکی از پایه های اصلی و اساسی هر کشور مردم هستند که هر چه آگاهی مردم بیشتر باشد قطعا شاهد توسعه پایدار و ماندگار خواهیم بود که یکی از ارکان این آگاهی رسانی خبرنگاران هستند.

وی گفت: پس از خروج آمریکا از برجام مشکلات اقتصادی بیشتر شد که جهانیان و ملت ما از کودتای 28 مرداد تا پیروزی انقلاب، جنگ تحمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به زودی به مجلس می آید

رییس جمهور به زودی به مجلس می آید