مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 18:262018-08-10اقتصادي

قلعه گنج مدلی موفق در اقتصاد مقاومتی/ ریالی از دولت روحانی پول نگرفتم


رزم حسینی استاندار سابق کرمان می گوید: در کرمان مدیریت قلعه گنج را در مهر ماه 1393 با یک قرارداد به بنیاد مستضعفان واگذار کردیم و آقای سعیدی کیا که یک مرد فداکار و مجاهد اقتصادی است به خوبی توانست این طرح را اجرا کند.

- سردبیری استان های خبرگزاری فارس؛ ماجرا از آنجایی آغاز شد که شایعه بازداشت آقای استاندار در فضای مجازی در چند کانال و گروه خبری منتشر شد.

  این خبر برای بررسی صحت و سقمش در گروه خبرنگاران قرار گرفت، اما فرد منتشر کننده با تصور اینکه این خبر صحت سنجی شده است، اقدام به انتشار آن نمود.

همان چند ثانیه انتشار کافی بود تا به این شایعه دامن زده شود و این خبر علیرغم توضیح بلافاصله آن توسط دوستداران! آقای استاندار، دست به دست بچرخد.

 خبری که به سرعت نیز تکذیب شد و رزم حسینی، استاندار پیشین با تماسی که با خبرگزاری فارس داشت از انتشار این خبر ابراز تعجب و ناراحتی کرد.

او که دو بار استاندار نمونه شده است از انتشار برخی اخبار گله مند بود و معتقد است که با وجود شبکه های اجتماعی که در صدد هستند اعتماد مردم به نظام و مسؤولین را کم کنند انتظار می رود رسانه ها در انتشار اخبار دقت بیشتری داشته باشند.

 از او دعوت کردیم که در خبرگزاری حضور یابد تا از این طریق علاوه بر دلجویی و عذرخواهی با اقدامات و عملکرد وی در دوران تصدی اش بیشتر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه گنج مدلی موفق در اقتصاد مقاومتی/ ریالی از دولت روحانی پول نگرفتم

قلعه گنج مدلی موفق در اقتصاد مقاومتی/ ریالی از دولت روحانی پول نگرفتم