مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 17:262018-08-10سياسي

نقش برجسته مراجع تقلید در بی اثر کردن دسیسه های دشمنان


امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به جایگاه بالای مراجع تقلید بین مردم، گفت: نقش برجسته مراجع تقلید در بی اثر کردن دسیسه های دشمنان غیرقابل انکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: این ازدواج در اوج سادگی برگزار شد و شیعیان به خصوصا ملت ایران باید در این خصوص الگو بگیرند.

وی در خصوص برخی سنت های غلط رایج در مراسمات ازدواج در استان گفت: مراسمات عروسی همراه با چشم و هم چشمی است در حالی که بهتر است به جای تجملات، ازدواج ساده سرلوحه باشد و ملاک و معیار ایمان و تقوا باشد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به 29 ذی القعده سالروز شهادت امام جواد(ع) گفت: ائمه اطهار از جمله امام نهم شیعیان خدمات زیادی را برای تبلیغ دین انجام دادند و در این زمینه شاگردانی در علم فقه، کلام و حدیث تربیت کردند.

وی با انتقاد از بی تفاوتی مردم استان نسبت به اعیاد اسلامی، شهادت ها و ولادت های اهل بیت(ع) افزود: این در حالی است که حضور مردم استان در مساجد ترحیم فامیل و آشنایان بیشتر از مراسمات مذهبی و اقامه نماز جماعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش برجسته مراجع تقلید در بی اثر کردن دسیسه های دشمنان

نقش برجسته مراجع تقلید در بی اثر کردن دسیسه های دشمنان