مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 16:562018-08-10سياسي

تلاش دشمن سوء استفاده از مطالبات مردم است


امام جمعه زنجان با اشاره به فشار عملی آمریکا به کشورمان ادامه داد: نقشه دشمن این است که از مطالبات مردم سوء استفاده کند و از این طریق بر کشور؛ - دولت و نظام فشار وارد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه باید از تخریب دیگران خودداری کنیم؛ اظهار کرد: در برخی مواقع دیگران را بدون هیچ دلیلی تخریب می کنیم و این کار پسندیده نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه همه ما دارای عیوبی هستیم و هیچ کدام از ما معصوم نیستیم؛ تصریح کرد: باید تلاش کنیم از بدگویی دیگران بپرهیزیم.

وی با اشاره به 29 ذی القعده سالروز شهادت امام جواد علیه السلام تصریح کرد: ایشان نخستین امامی بود که در سنین خردسالی به عنوان امان برگزیده شدند و مشیت الهی بر این اقدام بود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از صنایع کوچک در این هفته قرار دارد، ادامه داد: صنایع کوچک با سرمایه کم و زودبازده بوده و برای رونق اقتصادی و اشتغال ایجاد می شود.

* کارشناسان می گویند قوانین کار به صنایع کوچک آسیب می زند آیت الله خاتمی با بیان اینکه قاچاق کالا باعث می شود که واحدهای کوچک و زودبازده دچار مشکل شوند؛ گفت: یکی از مواردی که برای صنایع کوچک ایجاد مشکل می کند آنطور که کارشناسان می گویند قانون کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن سوء استفاده از مطالبات مردم است

تلاش دشمن سوء استفاده از مطالبات مردم است