مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 13:462018-08-10اجتماعي

رییس سازمان حج و زیارت: 64 هزار زائر ایرانی تا شب گذشته وارد سرزمین وحی شدند+فیلم


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام 64 هزار زائر ایرانی حج 97 تا شب گذشته از برنامه ریزی ها برای ایام تشریق و رفتن به مشاعر خبر داد.

- 64 هزار زائر ایرانی تا شب گذشته وارد سرزمین وحی شدند+فیلم رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام 64 هزار زائر ایرانی حج 97 تا شب گذشته از برنامه ریزی ها برای ایام تشریق و رفتن به مشاعر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امسال 85 هزار و 200 زائر ایرانی به حج تمتع مشرف می شوند که پروازهای زائران ایرانی بیت الله الحرام از 27 تیرماه آغاز شده است.

حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام 64 هزار زائر ایرانی تا شب گذشته، اظهار داشت: پروازهای مدینه قبل تا پایان روز جمعه 19 مرداد نهایی می شود و پروازهای مدینه بعد نیز تا 24 مرداد با انتقال آخرین حجاج از 86حدود هزار زائر ایرانی به پایان می رسد و زائران برای ایام تشریق و رفتن به مشاعر آماده می شوند.

وی به تمهیدات اندیشیده شده در مشاعر افزود: با توجه به اهمیت مشاعر و پیچیدگی های اجرایی آن، از مدت ها قبل برنامه ریزی صوت گرفته تا در عرفات و منا مشکلات قبل برطرف شود.

محمدی با بیان اینکه در عرفات با توجه به برپایی چادرهای مناسب و سیستم خنک کننده و امکانات پزشکی مشکل کمتری داریم، خاطر نشان کرد: گرچه تنگی فضا و محدودیت زمین عرفات موجب مضیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حج و زیارت: 64 هزار زائر ایرانی تا شب گذشته وارد سرزمین وحی شدند+فیلم

رییس سازمان حج و زیارت: 64 هزار زائر ایرانی تا شب گذشته وارد سرزمین وحی شدند+فیلم