مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 12:402018-08-10دانش

دانشجوی دانشگاه تهران برنده مدال نقره مسابقات ملی مهارت در رشته مکاترونیک


دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران موفق به کسب مقام دوم کشوری(مدال نقره) در مسابقات معتبر ملی مهارت در رشته مکاترونیک شد.

- دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران موفق به کسب مقام دوم کشوری(مدال نقره) در مسابقات معتبر ملی مهارت در رشته مکاترونیک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسلان امیر علیزاده، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد گروه کنترل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران و عضو آزمایشگاه تعامل انسان و ربات در مسابقات ملی مهارت در رشته مکاترونیک که از سوی سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور برگزار می شود، موفق به کسب مقام دوم کشوری(مدال نقره) شد.

تاکنون 17 دوره از مسابقات ملی مهارت(المپیاد مهارت) در ایران برگزار شده است و در تیر 1397 نیز 544 شرکت کننده از منتخبان استانی در 33 رشته مهارتی و در قالب هجدهمین دوره از مسابقات به رقابت پرداختند که ارسلان امیرعلیزاده، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق دانشگاه تهران و عضو آزمایشگاه تعامل انسان و ربات، توانست در این مسابقات به مدال نقره کشوری رشته مکاترونیک دست یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، برگزیدگان نهایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت، پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در رشته های منتخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی دانشگاه تهران برنده مدال نقره مسابقات ملی مهارت در رشته مکاترونیک

دانشجوی دانشگاه تهران برنده مدال نقره مسابقات ملی مهارت در رشته مکاترونیک